Forum www.gresh.fora.pl - właźcie Strona Główna
RejestracjaSzukajFAQUżytkownicyGrupyGalerieZaloguj
Dungeon siege

 
Odpowiedz do tematu    Forum www.gresh.fora.pl - właźcie Strona Główna » Solucje Zobacz poprzedni temat
Zobacz następny temat
Dungeon siege
Autor Wiadomość
Agreel
Zaawansowany magik



Dołączył: 29 Lip 2006
Posty: 565
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: ze średniowiecza

Post Dungeon siege
FARMLANDS

Grę rozpoczyna krótkie filmowym wprowadzeniem, które sprowadza Cię na farmę.
Pracujesz na polu, kiedy do twoich stóp odczołguje się śmiertelnie ranny przyjaciel. Ostatnim tchem przekazuje wieści o ataku Krugów i prosi byś spotkał się z jego znajomym w Stonebridge. {zadanie: SEEK NORICK’S FRIEND GYORN IN STONEBRIDGE} Podnieś z ziemi którąś bron (na farmie można znaleźć motykę i widły) i ruszaj droga przez most. Po zabiciu pierwszych kilku Krugów znajdziesz także podstawowe czary obu szkol magii. Podążaj dalej ścieżką aż trafisz do domu Edgara. Poprosi Cię o oczyszczenie jego piwnicy z potworów {zadanie: CLEAR EDGAAR'S BASEMENT}. Wyjdź z domu – zobaczysz zejście do piwnicy. Otwórz drzwi i idź na dół, zabij wszystkie potwory i zabierz przedmioty, które zdołasz znaleźć. {zadanie wykonane: CLEAR EDGAAR'S BASEMENT} Po wyjściu na powierzchnie kontynuuj podroż ścieżką aż spotkasz człowieka stojącego przy zniszczonym moście. Poinformuje Cię, że most do StoneBridge jest zniszczony i dalej musisz podróżować przez krypty. Podążaj dalej ścieżką aż dotrzesz do wejścia do krypt. Zejdź na dol.

CRYPT OF THE SACRED BLOOD

To pierwszy loch w grze – znajdziesz tu pierwszego towarzysza (a raczej towarzyszkę). Przejście go jest proste, jako że nie jest zbyt skomplikowany. Postaraj się zabierać ze sobą tylko najciekawsze znalezione lupy, wyposaż też godnie swoja towarzyszkę.


STONEBRIDGE

Oto pierwsze miasto w grze. Pierwsze co powinieneś zrobić to zlokalizować przyjaciela Notricka – Gyorna. Znaleźć go można po prawej stronie głównej ścieżki w mieście (zadanie wykonane: SEEK NORICK'S FRIEND GYORN IN
STONEBRIDGE). Poinformuje Cię ze musi złożyć raport w mieście Glacern i dołączy do twojej drużyny (zadanie: DELIVER GYORN'S REPORT). Kiedy już wyposażysz Gyorna rozejrzyj się po mieście – odwiedź sklepy, kup mikstury. Powinieneś sprzedać wszystko co jest ci zbędne. Warto tez kupić muła. Kiedy już załatwisz wszystkie sprawy skieruj się w stronę Wesrin Cross

WESRIN CROSS

Znów jesteś w lesie i musisz podróżować ścieżką. Co pewien czas znajdziesz drogowskazy naprowadzające Cię na właściwą drogę. Podążaj za nimi póki nie spotkasz człowieka, z którym da się porozmawiać – jest on strażnikiem wieży i poprosi byś w drodze do Wesrin Cross oczyścił drogę do Glitterdelve (zadanie: CLEAR GLITTERDELVE PASS). Podążaj dalej drogą, aż natrafisz na ruiny dużej kamiennej wieży. Tablica przed, zdradza nazwę twego celu – “Wesrin Cross”. Wejdź do środka i zejdź na dół – do drugich podziemi w grze. Przejście tego lochu zabierze więcej czasu niż pierwszego. Jeśli będziesz chciał zwiedzić cały zajmie Ci to około półtorej godziny. Tak jak poprzednim i w tym lochu nie sposób się zgubić.. Podążaj naprzód zabijając wszystko co się porusza aż dotrzesz do sporej okrągłej platformy, z której nie ma wyjścia. Poczekaj aż cała drużyna znajdzie się na niej i uruchom dzwignie. Zjedziesz na niższy poziom krypt. Zabij wszystkich przeciwników i podążaj dalej. Po chwili trafisz do olbrzymiej Sali. Zwiedzenie jej całej zajmie dużo czasu ale warto to zrobić ze względu na skarby i trenowanie umiejętności. Kiedy zabijesz już wszystkich przeciwników i zbierzesz skarby skieruj się do ściany na wprost korytarza, którym wszedłeś. Otwórz wielki drzwi i podążaj naprzód. Dojdziesz do podobnej platformy-windy co wcześniej, pojedz nią w gore. Jesteś w Glitterdelve.

GLITTERDELVE

Podążając ścieżką na wschód zobaczysz drzwi i beczkę dynamitu naprzeciw nich. Strzel w nią z łuku a drzwi się otworzą. Za nimi stoi kilku strażników – porozmawiaj z nimi (zadanie wykonane: CLEAR GLITTERDELVE PASS). Obróć się i idź do miasta. Zobaczysz krótką animacje w której potwory zabijają ludzi, potem wybiega z domku krasnolud i rozprawia się z potworami. Podejdź i pogadaj z nim. Na imię mu Gloern zaś jego brat, Torg, potrzebuje pomocy (uwięziono go w kopalniach) (zadanie: RESCUE TORG). Zaakceptuj zadanie a Gloern dołączy do drużyny. Wkrocz do kopalni – jest trudniejsza do przejścia od pozostałych podziemi ale i tak dosyć łatwa. Podążaj wzdłuż torów i zabijaj wszystko cos się rusza. Na pierwszym skrzyżowaniu skręć w prawo. Idź dalej i na następnym skręć na zachód. Podążaj dalej wzdłuż torów aż dojdziesz do windy, uruchom przełącznik i zjedź na niższy poziom. Przepraw się przez wodę i idź do schodów aż zobaczysz ruchomą platformę. Kiedy dotrze ona do skały, na której stoisz wejdź na nią szybko i daj się przewieźć na drugą stronę. Dalej, kolejna platforma, tym razem zawiezie twoją drużynę poziom niżej. Podążaj wzdłuż torów na zachód a potem skręć na północ. Wejdź pod górę rampą i kontynuuj podróż na północ. Skręć na zachód jak będziesz musiał i kieruj się dalej wzdłuż torów na północ. Następnie skręć na wschód, potem na południe. Zobaczysz więcej torów – pójdź wzdłuż tych prowadzących na wschód. Na zakręcie skieruj się na północ – zobaczysz więcej torów. Podążaj wzdłuż nich aż do ruchomej platformy. Skorzystaj z niej i podążaj na północ aż do następnej, która sprowadzi Cię na dół. Dotarłeś do wielkiej jaskini, z której prowadzi wiele ścieżek. Prawidłowa leży na wschodzie. Podążaj nią, potem skręci na północ. Jesteś teraz w długiej jaskini z kilkoma windami. Druga po prawej stronie prowadzi do Torga. Kiedy tam dotrzesz porozmawiaj z nim – dostaniesz przedmiot w nagrodę (zadanie wykonane: RESCUE TORG) Poprosi cię również, byś zdał raport z jego znalezisk Overseerowi. (zadanie: REPORT TORG'S FINDINGS) Skieruj się do najbliższej windy i idź na północ aż trafisz do drzwi. Przejdź przez nie, podjedz do góry windą – jesteś w zaśnieżonym lesie niedaleko Glacern.

GLACERN

Podróżuj ścieżką aż trafisz do Glacern – przy wejściu zostaniesz powitany krotką animacją. Znajdź gospodę Lucky Hurgiss Inn – w środku znajdziesz Overseera – porozmawiaj z nim. (zadanie wykonane: DELIVER GYORN'S REPORT) (zadanie wykonane: REPORT TORG'S FINDINGS) Poprosi Cię o znalezienie wielkiego maga, Merika
(zadanie: zadanie FOR MERIK) W mieście możesz znaleźć dwóch członków drużyny, mogą do Ciebie dołączyć jeśli chcesz (jeden z nich to mag, drugi wojownik). Kiedy zrobisz zakupy skieruj się do wielkich drzwi.

ALPINE CAVERNS

Jesteś znów na szlaku w zaśnieżonym lesie. Podróżuj naprzód zabijając przeciwników. Po pewnym czasie dotrzesz do miejsca w którym gęsto pada śnieg – jesteś blisko wejścia do Alpine Caverns. Poruszaj się naprzód aż dotrzesz do drzwi w skale – przejdź przez nie a znajdziesz się w czwartych podziemiach. Przejść przez nie jest bardzo prosto. Najpierw kieruj się na północ, ścieżka na chwile zakręci na północny wschód. Idź naprzód póki nie dojdziesz do ślepego zaułka. Wtedy przejdź przez otwór w ścianie na wschodzie. Idź na wschód tak daleko jak to możliwe potem skręć na zachód. Następnie podróżuj na południe aż zobaczyć człowieka zamkniętego w lodowej iglicy. To właśnie Merik. Rozbij lód i porozmawiaj z magiem. (zadanie wykonane: zadanie FOR MERIK)
Powie Ci ze gobliny ukradły potężny magiczny artefakt “Warding staff”
(zadanie: MERIK'S STAFF) Merik dołączy do Ciebie, kieruj się potem na południe aż wyjdziesz z jaskiń do lasu.

ROCK CAVE

Podążaj ścieżką wytyczoną w śniegu aż trafisz na wejście do jaskini.
Jest bardzo prosta do przejścia (nie można się zgubić) ale czyha tam mnóstwo potworów. Idź na południe. W końcu dotrzesz do wyjścia prowadzącego do ciemnego lasu.

TRAVELLER'S CAMP

Podążając ścieżką dojdziesz do obozu “Traveller’s camp”. Porozmawiaj z ludźmi a dowiesz się o bandytach. (zadanie: CONFRONT THE BANDIT BOSS) Możesz wynająć tutaj łucznika. Pamiętaj, że do następnego sklepu będzie bardzo daleko, poczyń więc niezbędne zakupy. Idź leśną ścieżką póki nie dotrzesz do bandyckiego obozu, zabij wodza bandytów , (zadanie wykonane: CONFRONT THE BANDIT BOSS) i kontynuuj podroż dalej tą samą trasą. Po krótkim czasie dotrzesz do mostu po przekroczeniu którego znajdziesz się na bagnach.

EASTERN SWAMP

Bagna są wielką krainą. Jeśli chcesz poprawić umiejętności swej drużyny lub znaleźć nowe przedmioty postaraj się zwiedzić je całe. Na samym środku znajduje się cmentarz pełen zombich. A wokoło sporo rożnych domków w których można znaleźć skarby. Kiedy znajdziesz zdeformowane drzewo i zejście do jaskiń pod nim, możesz być pewien, że trafiłeś do jaskini goblinów.

GOBLIN INVENTOR'S CAVE

Ja skina goblinów to bardzo długi poziom z kilkoma mocnymi przeciwnikami. Przede wszystkim uważać należy na wrogów uzbrojonych w bron dalekiego zasięgu – miotacze ognia, bron elektryczna, wyrzutnie granatów i miniguny. Starujesz w windzie, która trzeba zjechać na dół. Po wyjściu z niej kieruj się na północ. Potem zaś na wschód. Kiedy dojdziesz do rozwidlenia skieruj się na południe a potem znów na wschód. Przekrocz most, obejdź maszynę i podążaj na północ. Kontynuuj wędrówkę podążając potem na zachód i południe. Kiedy dojdziesz do mostu pociągnij dzwignie i skieruj się dalej na południe. Przetnij platformę i przejdź przez drzwi na południu, potem na wschód pod rurami i na dół następną windą. Idź na zachód, winda w gore i dalej na zachód. Przejdź przez południowe drzwi , przekrocz most i wejdź do następnej sali. Powitany zostaniesz animacją przedstawiającą bossa “Goblin Inventor”. Zabij go, obejrzyj kolejną animację zabierz artefakt Merika (zadanie wykonane: MERIK'S STAFF) i jedz winda na gore.
Następnie kieruj się na wschód.

TEMPLE RUINS

Porozmawiaj z człowiekiem po lewej (zadanie: REINFORCE FORT KROTH). Idź na wschód, potem obróć się i zdążaj na zachód. Poruszaj się ścieżką póki nie natrafisz na wejście do lochów. Zejdź na dół i kieruj się do wyjścia. W tym lochu spotkasz maga który zechce się do ciebie przyłączyć.

FORTRESS KROTH

Podążaj ścieżką póki nie trafisz na animacje. Zabij nekromantę. (zadanie wykonane: REINFORCE FORT KROTH) Kontynuuj podroż ścieżką i wejdź do fortecy. Po obejrzeniu animacji porozmawiaj ze strażnikiem, powie Ci byś porozmawiał z Tarish. Znajdź postać i pogadaj z nią. (zadanie: SUBDUE THE DROOG) Zrób zakupy (możesz tez wynająć wojownika) Wyjdź przez duże drzwi. Znajdziesz się w jaskini, a po wyjściu z niej skieruj się na wschód.


CLIFFS OF FIRE

Podążaj wzdłuż rzeki aż zobaczysz ścieżkę. Idź ścieżką, spotkasz wojownika, Ulgrima, dołączy do Ciebie jeśli mu zapłacisz. Podróżuj dalej, aż zobaczysz znak pokazujący drogę do Cliffs Of Fire. Idź w tym kierunku. Kiedy zobaczysz windę wjedź nią na górę. Kontynuuj podroż ścieżką – zobaczysz następny drogowskaz, idź w tamtym kierunku. Pójdź w górę schodami i rampami aż do następnego znaku.
Za chwile wejdziesz do miasta Droogów. Po pewnym czasie dotrzesz do władcy droogów, Nontaya’i (zadanie wykonane:
SUBDUE THE DROOG) Poinformuje Cię, że Seckowie chcą zaatakować zamek Ehb (zadanie: JOURNEY TO CASTLE EHB) Zejdź na dół i skręć na wschód, na samą górę miasta. Idź na pustynię – zobaczysz Drooga walczącego z wrogami, pomóż mu i porozmawiaj o następnym zadaniu. (zadanie: SLAY THE ANCIENT DRAGON OF RATHE) Idź na dół ścieżką, do jaskini.

DRAGON'S RATHE

Za chwile będziesz walczył ze smokiem nazwanym Scorch, mającym 20 tysięcy punktów życia. Zabij go (zadanie wykonane: SLAY THE ANCIENT DRAGON OF RATHE) Kiedy to zrobisz obrabuj jego skarbiec, wyjdź z jaskini i kieruj się drogowskazem do zamku Ehb.


CASTLE EHB

Wejdziesz do krótkiej i prostej jaskini, z której wyjdziesz prosto do lasu. Podążaj ścieżką – spotkasz Lorda Bolingara, wojownika, który do Ciebie dołączy i da następne zadanie. (zadanie: SEARCH FOR THE KING) Idź ścieżką, aż do drogowskaz, pokieruj się w tamta stronę. Dotrzesz do mostu, obejrzysz krotka animację. (zadanie wykonane: JOURNEY TO CASTLE EHB) Idź do zamku, wejdź po schodach i idź na wschód. Zejdź do pokoju obiadowego, wyjdź przez drzwi na południu. Wejdź po schodach na mury wróć po nich do zamku. Wejdź po następnych schodach – znajdziesz się na szczycie zamku. Zejdź po kolejnych schodach, idź na zachód. Po pokonaniu kolejnych schodów i skierowaniu się na wschód dotrzesz do windy znajdującej się w jednej z wież strażniczych. Zjedz nią i podążaj naprzód. Trafisz do wiezienia a którym siedzi król, od którego dostaniesz klucz do komnaty gwiazd. {zadanie wykonane: SEARCH FOR THE KING) (zadanie: VANQUISH THE SECK) (zadanie: THE CHAMBER OF STARS) Drzwi za wiezieniem otworzą się automatycznie kiedy do nich podejdziesz.

THE CHAMBER OF STARS

Idź na wschód, otwórz drzwi, skieruj się na zachód, otwórz następne drzwi. Zejdź po schodach do dużej sali, przemierz ja, wejdź po schodach i skieruj się na północ do następnych drzwi. Idź na zachód i naciśnij przycisk - pojawi się most, przez który musisz przejść. Po obejrzeniu Animacji uaktywnij wszystkie posagi, potem, czeka Cię kolejna animacja. (zadanie wykonane: THE CHAMBER OF STARS) Otwórz wszystkie skrzynie w pomieszczeniu, zabierz łupy wyjdź z komnaty gwiazd i idź do drzwi po przeciwnej stornie. Wejdź do pomieszczenia a potem do celi na zachodzie. Przejdź przez poszczególne pokoje, wyjdź z więzienia i zejdź na dół po schodach do czerwonej jaskini. Wyjdź z niej, przejdź przez most i skieruj się na zachód przekraczając kolejny most. Idź na zachód do następnej jaskini potem na dół do drzwi. Idź na południe przekraczając długi most. Przejdź przez kolejne drzwi. Potem dalej na południe, przez drzwi i następny most. Idź na południe schodami w gore, skręć na północ i idź na zachód. Za chwile czeka Cię obejrzenie następnej Animacji i końcowy pojedynek. Kiedy zabijesz (zadanie wykonane: VANQUISH THE SECK) finałowego przeciwnika nastąpi koniec gry.


Post został pochwalony 0 razy
Sob 21:48, 24 Lut 2007 Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:    
Odpowiedz do tematu    Forum www.gresh.fora.pl - właźcie Strona Główna » Solucje Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do: 
Możesz pisać nowe tematy
Możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Design by Freestyle XL / Music Lyrics.
Regulamin